.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دانشگاه مازندران در رديف‪۳۰۰‬دانشگاه برتر جهان

معاون پژوهشي دانشگاه مازندران اعلام كرد: اين دانشگاه در رديف ‪۳۰۰‬ دانشگاه برتر جهان اسلام قرار دارد.

به گزارش شمال نيوز به نقل از ايرنا ،محمدعلي جعفري صميمي افزود: بر اساس اطلاعات منتشر شده سازمان كنفرانس اسلامي، با توجه به دو شاخص مقالات كل و تعداد مقالات بين‌المللي منتشر شده در فاصله سالهاي ‪ ۲۰۰۴‬تا ‪ ۲۰۰۶‬اين دانشگاه توانسته است به ترتيب رتبه‌هاي ‪ ۸۷‬و ‪ ۱۰۶‬را كسب كند.

وي ادامه داد: همچنين اين دانشگاه از لحاظ تعداد مقالات منتشر شده در دوره فوق، در بين كليه دانشگاهها و موسسات وابسته به وزارت علوم تحقيقات و فناوري در ايران رتبه چهاردهم را كسب كرده است.

جعفري تصريح كرد: سازمان كشورهاي اسلامي به منظور ارتقا و اصلاح نظام و سرفصلهاي آموزشي در تمامي سطوح، ايجاد ارتباط بين دوره‌هاي آموزش عالي و طرحهاي توسعه جامعه امت اسلامي، تبادل و تعامل دانش و آموزش، از اين كشور خواسته است تا براي نيل به آموزش كيفي كه به ترويج خلاقيت، نوآوري، تحقيق و توسعه منجر شود، تلاش بيشتري به عمل آورند.

معاون پژوهشي دانشگاه مازندران، با مثبت ارزيابي كردن رتبه‌بندي دانشگاهها توسط سازمان كنفرانس اسلامي آن را گامي در راستاي توسعه هرچه بيشتر دانشگاههاي اين كشورها توصيف كرد.

وي خاطر نشان كرد: ارتقا حداقل ‪ ۲۰‬دانشگاه از كشورهاي اسلامي به جمع ‪ ۵۰۰‬دانشگاه برتر جهان و ايجاد فضاي رقابتي در ميان آنها از اهداف اين سازمان است.

به گفته جعفري، هم اكنون هيچكدام از دانشگاههاي كشورهاي اسلامي در جايگاه ‪ ۵۰۰‬دانشگاه برتر دنيا قرار ندارد.

دانشگاه مازندران داراي حدود ‪ ۱۶‬هزار دانشجو است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 9 مرداد 1386
برید دانشکده کشاورزی و اساتید بخش ابیاری بجز استاد محترم دکتر اح.... را ( مخصوصا جناب پرفسور مهندس آق ......)ببینید تا پی به کیفیت ان مجموعه ببرید
نا شناس 9 مرداد 1386
جناب دکتر صمیمی لطفا یکسر به دانشکده کشاورزی بزنید تا نحوه داده سازی و چاپ مقالات اطلاع یابید. بویژه گروه آ....و مهندس آ....
از مدرسین دانشکده
واقعا سایت شمال نیوز در قالب یک گزارش بی طرفانه نسبت به تهیه گزارش و بویژه مسایل مالی در جند سال اخیر و مدیریت این بخش توسط دکتر ا ....و مهندس آ....تهیه نمایید.
از اساتید بسیجی دانشگاه مازندران

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.